Na Mestalle mají důvod k radosti. Letos je totiž o permanentky pořádný zájem a stejně tak o nové dresy, jejichž prodej je neočekávaně vysoký.
Kombinace výročí sto let od založení klubu, v kombinaci s návratem do Ligy mistrů, prodává. A to na všech frontách. Prodávají se ve velkých číslech permanentky, i dresy pro novou sezónu.
Permanentky
Před pár dny Valencia ohlásila, že dosáhnula 40 000 prodaných permanentek na novou sezónu, a to ještě nezačala sezóna, takže toto číslo není konečné.. Taková čísla klub může pamatovat už pouze z doby, kdy tým trénoval kouč Unai Emery. Tehdy v sezóně 2009/10 prodal klub 42 000 permanentek.
Níže přinášíme tabulku s počtem prodaných permanentek za předcházející sezóny:
SEZÓNA | PRODÁNO PERMANENTEK |
2013/2014 | 33 877 |
2014/2015 | 37 400 |
2015/2016 | 39 194 |
2016/2017 | 36 523 |
2017/2018 | 35 500 |
Dresy
Obrovský zájem vyvolaly dresy ke 100. výročí klubu. Jen za první měsíc od oficiálního uvedení těchto bílých dresů, se jich prodalo tolik, co za celou uplynulou sezónu. Tento dres navíc existoval ve variantách s černým a se zlatým písmem. Právě zlatá varianta se vyprodala tak rychle, že se nyní na dresy se zlatým písmem musí čekat.
Druhý, tmavě modrý hostující dres, byl fanoušky přijat též velmi dobře. Až do doby, kdy byl představen bílý dres, hlásila tato modrá varianta velmi vysoká prodejní čísla.
Komentáře (3)